مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:152023-06-25اقتصادي

نقشه کامل مقاوم سازی صنعت گاز تدوین می شود


مدیرعامل شرکت ملی گاز از تدوین نقشه کامل مقاوم سازی صنعت گاز خبر داد و گفت: لازم است تا سندی تدوین شود تا ضمن استفاده از پتانسیل های علمی برای مقاوم سازی تجهیزات صنعت گاز از تجربیات دنیا استفاده کنیم.

- مدیرعامل شرکت ملی گاز از تدوین نقشه کامل مقاوم سازی صنعت گاز خبر داد و گفت: لازم است تا سندی تدوین شود تا ضمن استفاده از پتانسیل های علمی برای مقاوم سازی تجهیزات صنعت گاز از تجربیات دنیا استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید چگینی امروز در نخستین همایش مقاوم سازی تاسیسات و تجهیزات تولید، انتقال و شبکه توزیع گاز طبیعی کشور با اشاره به اهمیت مقاوم سازی در صنعت گاز اظهار کرد: شرکت ملی گاز مسئولیت سنگینی دارد و مجموعه تاسیساتی که در بخش تولید، انتقال و توزیع در این صنعت موجود است به گونه ای است که 70 درصد انرژی کشور را تامین می کند و اکنون این شرکت یکی از شرکت های برتر دنیا به حساب می آید.

وی اضافه کرد: علاوه بر تامین نیاز بخش خانگی و تجاری نیاز صنایع بزرگ کشور که محور اصلی تولید هستند را نیز تامین می کنیم، لذا مقاوم سازی این تجهیزات برای این که خللی در امر خدمت رسانی ایجاد شود امری مهم و ضروری است.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی گاز مقاوم سازی ابعاد مختلفی دارد و صرفا نباید از بعد فیزیکی به آن نگاه شود چرا که مقاوم سازی نیروی انسانی اهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه کامل مقاوم سازی صنعت گاز تدوین می شود

نقشه کامل مقاوم سازی صنعت گاز تدوین می شود