مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-19بين الملل

مسلمانان با حرکت در مسیر اسلام عزت خود را بازخواهند یافت


رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی، آمریکا و لابی صهیونیستی را پرچم دار استکبار و طاغوت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی، بر لزوم مبارزه با طاغوت و استکبار که آمریکا و لابی صهیونیستی در پیشانی آن قرار دارند، تأکید کرد.

الحوثی، ارتباط سال قمری با هجرت پیامبر اسلام (ص) را بهترین مشوق برای امت اسلامی جهت حرکت امیدوارانه و معنوی دانست و افزود: حرکت امت اسلام در راستای مسئولیت خود در قبال پرچم داری اسلام، باعث شکوه و عزت دوباره آن و بازستانی نقش خود در راستای نجات جامعه بشری خواهد شد.

رهبر انصارالله، بحران های اخلاقی موجود در جهان را نتیجه جنگی شیطانی به پرچم داری طاغوت ارزیابی کرد و افزود: آمریکا، اسراییل، لابی صهیونیستی و هم پیمانان آن در پرچم داری استکبار و طاغوت جهت دورنمودن جامعه بشری از تعالیم الهی، پیشگام هستند.

وی با تأکید بر لزوم مبارزه با طاغوت از سوی مسلمانان ادامه داد: مسلمانان به دلیل مسئولیت مقدس خود باید با طاغوت و شر آن مقابله کنند تا خود و ملت هایشان را نجات دهند و در نجات جامعه بشری نقش ایفا کنند.

الحوثی با اشاره به فراوانی فسادها و جنایات آمریکا و صهیونیست ها به عنوان طاغوت زمانه، گفت: اگر امت اسلام با اسلام بزرگ و اصول و ارزش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان با حرکت در مسیر اسلام عزت خود را بازخواهند یافت

مسلمانان با حرکت در مسیر اسلام عزت خود را بازخواهند یافت