مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-02سياسي

کار کارشناسی بیشتر درباره لایحه عفاف و حجاب ضرورت دارد


مدیرکل بانوان و خانواده استانداری البرز با بیان اینکه مجلس از نظرات کارشناسان برای بررسی لایحه عفاف و حجاب استفاده می کند، گفت: کار کارشناسی بیشتر درباره این لایحه ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه آقایی صبح یکشنبه در نشست بررسی لایحه حجاب و عفاف که با حضور عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی و فعالان و صاحب نظران این حوزه برگزار شد، اظهار داشت: از عنوان این لایحه، تا محتوا و بعد هم لایه اجرایی و ضمانت آن، مورد نقد و ایراد بود که قطعاً تعمق بیشتری را می طلبد که به اصلاح و تکمیل لایحه بپردازد.

وی افزود: هر چند گفته می شود قانون حجاب و عفاف داریم که به تمامی دستگاه ها و ارگان ها و نهادها ابلاغ شده است و به قوت خود باقی ست و این لایحه فقط در صدد تبیین و شفاف سازی بخش قضایی آن بوده است، با این حال ضروری ست با مداقه ی بیشتر به نتیجه ی کارشناسانه ی بهتری برسیم تا به معنای واقعی، این قانون به هدف غایی هر قانونی که حل مساله می باشد، برسد.

وی تصریح کرد: قانونی که وضع شود اما حل مسأله نکند و بازدارندگی و ضمانت اجرایی نداشته باشد، عکس عمل خواهد کرد.

مشاور استاندار گفت: یکی از مقدمات قوّت قانون مدنظر قرار دادن تمامی عوامل و لوازم اجرایی آن است که باید به صورت جامع و مانع مورد توجه واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار کارشناسی بیشتر درباره لایحه عفاف و حجاب ضرورت دارد

کار کارشناسی بیشتر درباره لایحه عفاف و حجاب ضرورت دارد