مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:302023-06-30بين الملل

تحریم 20 میلیارد دلاری سوئد، پاسخ کشورهای عربی به جنایت تکراری


یکی از تحلیلگران اقتصاد سیاسی جهان عرب درباره تبعات هتک حرمت مقدسات اسلامی در سوئد، تاکید کرد که کشورهای عربی می توانند به میزان 20میلیارد دلار از مبادلات تجاری و سرمایه گذاری های خود در استکهلم را تحریم و این کشور را با بحران مواجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابوبکر الدیب ، محقق روابط بین الملل و تحلیلگر اقتصاد سیاسی جهان عرب در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی روسیا الیوم به تشریح تبعات تحریم اقتصادی سوئد توسط کشورهای عربی، بعد از تکرار جنایات هتک حرمت مقدسات اسلامی در این کشور پرداخت.

تحلیلگر اقتصاد سیاسی در مقدمه این گفت وگو تاکید کرد: تخمین زده می شود که فعال شدن سلاح تحریم اقتصادی کشورهای عربی و اسلامی علیه سوئد، پس از جنایت سوزاندن قرآن کریم، نزدیک به 20 میلیارد دلار هزینه برای استکهلم دربر داشته باشد.

الدیب درباره فعال شدن این ابزار تنبیهی علیه سوئد گفت: این تحریم شامل لغو 5 میلیارد از مبادلات تجاری استکهلم با کشورهای عربی و کشورهای اسلامی غیر عرب و همچنین از بین رفتن 10 میلیارد سرمایه گذاری های متقابل با جهان اسلام خواهد شد.

این ابزار تنبیهی، درس عبرت خوبی برای کشورهایی خواهد شد که در آن ها به قرآن کریم و دین مبین اسلام توهین می شود؛ ما تاکید داریم که این یک سلاح بسیار مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم 20 میلیارد دلاری سوئد، پاسخ کشورهای عربی به جنایت تکراری

تحریم 20 میلیارد دلاری سوئد، پاسخ کشورهای عربی به جنایت تکراری