مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:552023-06-22سياسي

نماینده بروجن: راه توسعه، سرمایه گذاری و کار جهادی است


نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرصت ها خیلی محدود است و باید به خوبی استفاده شود، گفت: راه توسعه، سرمایه گذاری و کار جهادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام امیرقلی جعفری عصر امروز در شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: توسعه نامتوازن و غیرعادلانه در بخش هایی از کشور سبب شده است تا استان ما همچنان محروم بماند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرصت ها خیلی محدود است و باید به خوبی استفاده شود، ادامه داد: راه توسعه، سرمایه گذاری و کار جهادی است.

وی افزود: بخشی از سرمایه گذاری در استان ما به هلدینگ های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برمی گردد، پای شستا به استان ما کم باز شده و جای خالی هلدینگ های کشاورزی، انرژی و پتروشیمی در استان به شدت احساس می شود.

جعفری اضافه کرد: نرخ بیکاری همچنان در چهارمحال و بختیاری بالاست بسیاری از خانواده های استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و آمار مهاجرت بالاست چون اشتغال نیست.

وی عنوان کرد: برخی از معاونت های وزارت کار در سال های گذشته ضعیف عمل کرده اند چرا که قول هایی برای استان ما دادند اما عمل نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بروجن: راه توسعه، سرمایه گذاری و کار جهادی است

نماینده بروجن: راه توسعه، سرمایه گذاری و کار جهادی است