مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 23:152023-06-23ورزشي

پایان نخستین همایش بین المللی علم و ورزش های بیلیاردی


آیین اختتامیه نخستین همایش بین المللی علم و ورزش های بیلیاردی عصر روز جمعه 2 تیرماه 1402  در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مراسم اختتامیه نخستین همایش بین المللی علم و ورزش های بیلیاردی با حضور سید محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، هاشم اسکندری رییس 5 فدراسیون، آرش فرهادیان دفتر مشترک فدراسیون ها، مسئولان فدراسیون، و حبیب هنری دبیر اجرایی همایش و سخنرانان و هیات رییسه برگزار شد.

هاشم اسکندری ضمن تشکر ویژه و قدردانی از زحمات تمامی اساتید و سازمان ها و نهادهایی که با فدراسیون بولینگ و بیلیارد در برگزاری این همایش، مشارکت و همکاری داشتند، بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که پس از برنامه ریزی ها و تلاش های مستمر اساتید و اعضای شرکت کننده از سراسر کشور ، موفق شدیم با توجه به ارزیابی ها و نظرسنجی های صورت گرفته، این همایش را با درجه مناسبی برگزار نماییم.

سید محمد پولادگر نیز پس از تشکر از سخنرانان و شرکت کنندگان در همایش افزود: فدراسیون بولینگ و بیلیارد در طی این سال ها برنامه ها و افتخارات بسیاری را کسب کرده است.

برگزاری این همایش نیز یکی از همین اقدامات پیشرو این فدراسیون می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نخستین همایش بین المللی علم و ورزش های بیلیاردی

پایان نخستین همایش بین المللی علم و ورزش های بیلیاردی