مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 22:402023-07-02بين الملل

جمیله کدیور: تهدید داعش را باید همچنان جدی گرفت


تهدید داعش را 9سال بعد از اعلام خلافت و خلیفه خودخوانده اش و چندین سال بعد از آزادی سرزمین های تحت کنترل و پایان خلافت سرزمینی اش همچنان باید جدی گرفت.

- جمیله کدیور نوشت: تهدید داعش را 9 سال بعد از اعلام خلافت و خلیفه خودخوانده اش و چندین سال بعد از آزادی سرزمین های تحت کنترل و پایان خلافت سرزمینی اش همچنان باید جدی گرفت.

  جمیله کدیور در یادداشتی که برای روزنامه اطلاعات نوشته تاکید کرده که باید تهدید داعش را جدی گرفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاطلاعات، بخش های مهم یادداشت او را در ادامه می خوانید:   داعش با اینکه خلافت سرزمینی خود را در عراق و سوریه از دست داده، چندین خلیفه و سخنگو و بسیاری از چهره های اصلی اش در حملات مختلف ازبین رفته است، ولی با انتخاب و جایگزینی سریع نیروهای جدید همچنان به عنوان بازیگری قدرتمندو تهدیدی برای صلح و امنیت کشورهای مختلف در سراسر جهان محسوب می شود و در بین گروههای سلفی -تکفیری همچنان جایگاه نخست خود را از نظر قدرت و نفوذ حفظ کرده است.

    هدف داعش دیده شدن در سطح گسترده است و این محقق نمی شود مگر با اقدامات خشونت آمیز و تروریستی در نقاط مختلف جهان؛ در میان مدت و درازمدت در شرایطی که هم محیط مستعد افراط گرایی است و هم ایدئولوژی داعش برای طیف هایی از مخاطبین جذابیت دارد، تهدید داعش همچنان باقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمیله کدیور: تهدید داعش را باید همچنان جدی گرفت

جمیله کدیور: تهدید داعش را باید همچنان جدی گرفت