مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-05پزشكي

پلمب 6 مرکز مداخله گر سلامت در حوزه طب سنتی در مشهد


مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 6 مرکز فاقد مجوز و مداخله گر درمان در حوزه طب سنتی طی 2 هفته گذشته در مشهد مهر و موم شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 6 مرکز فاقد مجوز و مداخله گر درمان در حوزه طب سنتی طی 2 هفته گذشته در مشهد مهر و موم شد.

دکتر سید جواد مجتبوی اظهار کرد: این مراکز توسط گزارشات مردمی که در سامانه 190 اعلام شده بود، پس از بازدید اولیه و صحت سنجی و با هماهنگی های انجام شده با پلیس اماکن عمومی، دستگاه قضایی و سازمان نظام پزشکی مشهد مهر و موم شدند.

وی ادامه داد: افراد فاقد صلاحیت و مجوز در این مراکز در زمینه اعمال یداوی(شکسته بندی)، حجامت، زالو درمانی، طب سنتی و غیره به طور غیر مجاز و بیشتر به صورت زیر زمینی و در منازل مسکونی فعالیت داشتند که با ورود به هنگام پلیس این مراکز مهر و موم و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بازدیدهای میدانی انجام شده نشانگر این بود که این مراکز مداخله گر در امر درمان از طریق فضای مجازی به تبلیغات اقدام نموده و خود را درمانگر یا متخصص طب سنتی یا پزشک معرفی می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی با بیان اینکه هدف این است که قبل از آسیب به سلامت افراد از وقوع آن پیشگیری کرد، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 6 مرکز مداخله گر سلامت در حوزه طب سنتی در مشهد

پلمب 6 مرکز مداخله گر سلامت در حوزه طب سنتی در مشهد