مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-22سياسي

رودان با احیای سنت اطعام به پیشواز غدیر می رود


معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان گفت:مطابق با برنامه ریزی انجام شده همزمان با عید سعید غدیر این شهرستان سراسر جشن ، شادی و نورافشانی خواهد بود.

- جعفر کرامتی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رودان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: در فرهنگ مسلمانان، بعضی روزها به دلیل برکت و خیری که در آنهاست، عید نامیده شده است، یکی ازاین روزهای والامقام، روز عید غدیر خم است که از سوی رسول گرامی اسلام، برترین عید امت لقب گرفته است.

وی افزود: عید غدیر روز هجدهم ذی الحجه از بزرگ ترین اعیاد شیعیان است،عید غدیر به عنوان ثمره نبوت، رسالت و تعیین کننده خط مشی مسلمانان محسوب می شود که نقشی سرنوشت ساز در تعیین مسیر آینده اسلام ایفا کرده است.

کرامتی غدیر را نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت دانست و افزود: بدون شک واقعه غدیر خم، نقش سرنوشت سازی در تعیین مسیر آینده اسلام داشته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان گفت: در همین راستا به مناسبت آغاز ولایت حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع) جشن های سرور و شادی در سراسر شهرستان رودان برنامه ریزی شده است که مشارکت حداکثری مردمان بهشت جنوب رنگ و بوی خاصی به این جشن خواهد بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودان با احیای سنت اطعام به پیشواز غدیر می رود

رودان با احیای سنت اطعام به پیشواز غدیر می رود