مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-18سياسي

دانشگاه های پیشرو در طرح استادمحوری معرفی شدند


رییس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) گفت: در حال حاضر تعداد 37 دانشگاه در سامانه نظام ایده ها و نیازها درخواست خود را در طرح استادمحوری ثبت کرده اند.

- رییس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) گفت: در حال حاضر تعداد 37 دانشگاه در سامانه نظام ایده ها و نیازها درخواست خود را در طرح استادمحوری ثبت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، دکتر سید احمد فاضل زاده رییس مؤسسه ISC اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 37 دانشگاه در سامانه نظام ایده ها و نیازها درخواست خود را در طرح استادمحوری ثبت کرده اند.

وی افزود: از این میان تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران با 157 نفر، دانشگاه صنعتی اصفهان با 44 نفر، دانشگاه شیراز با 39 نفر، دانشگاه شهید بهشتی با 36 نفر و دانشگاه اصفهان با 23 نفر بیشترین درخواست ثبت پارسا (پایان نامه ها و رساله) در درگاه استاد محوری (parsa.

nan.

ac) در این طرح را داشته اند.

فاضل زاده افزود: به طور کلی، تاکنون درخواست های ثبت پارسا توسط 413 عضو هیئت علمی برای 560 نیاز در سامانه بوده است.

وی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ، برنامه ی تحول علم و آموزش عالی و بر اساس برنامه های راهبردی، دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر لزوم پاسخگو بودن دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های پیشرو در طرح استادمحوری معرفی شدند

دانشگاه های پیشرو در طرح استادمحوری معرفی شدند