مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-03حوادث

نقص فنی، ترمز قطار مشهد-اصفهان را در بادرود کشید


نقص فنی سبب توقف چند ساعته قطار مشهد-اصفهان در ایستگاه بادرود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، صبح امروز منابع محلی در بادرود از توقف قطار مشهد به اصفهان در ایستگاه راه آهن بادرود خبر دادند.

این قطار دیروز ساعت 16 از مشهد به سمت اصفهان حرکت کرده بود و امروز حدود ساعت پنج و 30 دقیقه صبح در محدوده بادرود متوقف شد.

سیدرضا سادات حسینی مدیرکل راه آهن اصفهان در این خصوص اظهار کرد: توقف این قطار مسافربری تنها به دلیل یک نقص فنی جزیی در دیزل قطار بوده است.

وی از اعزام دیزل مولد به ایستگاه بادرود خبر داد و افزود: رأس ساعت 9 صبح دیزل مذکور مشکل را رفع و قطار به سمت اصفهان حرکت کرد.

سادات حسینی ضمن عذرخواهی از کلیه مسافران این قطار بابت تاخیر به وجود آمده گفت: آرامش و رفاه مسافران قطار برای ما اولویت دارد.

مدیرکل راه آهن اصفهان با اشاره به رفع نقص فنی و حرکت قطار به سمت اصفهان بیان کرد: با توجه به تاخیر پیش آمده در صورتی که زمان تأخیر از 4 ساعت بیشتر شود طبق قانون، 50 درصد از هزینه بلیط به مسافران عودت داده می شود و مسافران می توانند از فردا با درست داشتن مدارک شناسایی و بلیط مذکور، با مراجعه به آژانس های معتبر سطح کشور، مبلغ خسارت را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقص فنی، ترمز قطار مشهد-اصفهان را در بادرود کشید

نقص فنی، ترمز قطار مشهد-اصفهان را در بادرود کشید