مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:482023-07-14حوادث

آتش زدن لوله های آبرسانی شهر کلاله/ برخورد قاطع با عاملین این خیانت


فرماندار شهرستان کلاله آتش زدن لوله های پلی اتیلن طرح آبرسانی به شهر کلاله توسط افراد ناشناس را تأیید کرد.

- ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان کلاله آتش زدن لوله های پلی اتیلن طرح آبرسانی به شهر کلاله توسط افراد ناشناس را تأیید کرد.

فرماندار شهرستان کلاله ظهر امروز جمعه 23 تیرماه 1402 در گفت وگو با ایسنا ضمن تأیید آتش زدن لوله های پلی اتیلن طرح آبرسانی به شهر کلاله، اظهار کرد: ساعات بامداد روز پنج شنبه لوله های انتقال این پروژه به قطر 355 توسط افراد ناشناس در آتش سوخت.

فرهاد شیبک با بیان اینکه پس از وقوع این حادثه همان لحظات اولیه از محل مذکور بازدید به عمل آمد و با پیمانکار پروژه در خصوص میزان خسارت وارده گفت وگو شد، ادامه داد: رسیدگی به موضوع از طرف مراجع ذیربط به صورت ویژه در دستور کار بررسی قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام شنیع توسط فرد یا افرادی در این شرایط بحرانی که مانع رسیدن آب برای مردم هستند، نوعی خیانت نابخشودنی است، خاطرنشان کرد: قطع به یقین این فرد یا افراد شناسایی خواهند شد و با عاملین این واقعه به شدت برخورد می شود.

فرماندار کلاله با اشاره به اینکه همه تلاش خود را معطوف و متمرکز بر تسریع روند اجرای پروژه های آب رسانی کرده ایم تا بتوانیم اقدامات شاخص و خوبی یرای رفع تنش آبی انجام دهیم، افزود: در سال ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش زدن لوله های آبرسانی شهر کلاله/ برخورد قاطع با عاملین این خیانت

آتش زدن لوله های آبرسانی شهر کلاله/ برخورد قاطع با عاملین این خیانت