مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-03دانش

70درصد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه علم و فناوری است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: 70 درصد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه علم و فناوری است که حقیقتاً به میزان زیادی اجرایی شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازابلاغ می کنند، سیاست های اجرایی را شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین می کند که محور اجرای دستگاه ها قرار می گیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به نقش جامع علمی کشور گفت: باید نقشه جامع علمی کشور را روزآمد کنیم در نقشه مسئله محوری باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با دفاع از اسناد نوشته شده ازسوی شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: بخش زیادی از اسنادی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده، اجرایی شده است، بخش زیادی از سند نقشه حدود 70 درصد اجرایی سازی انجام شده است، سند سلول های بنیادی، سند هوا و فضا، سند گیاهان دارویی به میزان زیادی اجرا شده است.

خسروپناه اضافه کرد: 70 درصد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه علم و فناوری است که حقیقتاً به میزان زیادی اجرایی شده است، 20 درصد در حوزه فرهنگ و 10 درصد مشترک بین فرهنگ و فناوری بوده است، میزان مصوبات فرهنگی هم نشان می دهد در حوزه فرهنگ موفق نبودیم.

وی با اشاره به حوزه فرهنگ سازی مسائل پزشکی گفت: پزشکان نیز در مسیر فرهنگ سازی مسائل سلامت باید مشارکت داشته باشند و خودشان در این زمینه نیز پیشرو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70درصد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه علم و فناوری است

70درصد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه علم و فناوری است