مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:102023-06-27دانش

حمایت سازمان برنامه وبودجه از واگذاری پروژه های بزرگ ملی به جهاد دانشگاهی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی، اعضای هیات رییسه و مدیران ارشد این نهاد با محسن نجفی خواه معاون علمی، - معاون سازمان برنامه وبودجه گفت: جهاددانشگاهی ظرفیت انجام فعالیت های بزرگ را دارد و در سازمان برنامه بودجه آماده حمایت از این نهاد هستیم تا زمینه ورود آن به پروژه های بزرگ ملی تسهیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی، اعضای هیات رییسه و مدیران ارشد این نهاد با محسن نجفی خواه معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و امیرعلی سیف الدین رییس امور آموزش عالی این سازمان سه شنبه 6 تیرماه در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.

رییس جهاددانشگاهی در این نشست مشترک با تبریک هفته قوه قضاییه و فرارسیدن عید قربان گفت: جهاددانشگاهی با ظرفیت علمی و فناورانه اش باید به دنبال درآمد های پایدار باشد.

وی در ادامه با تشریح فعالیت های نهاد در حوزه های فنی و مهندسی؛ پزشکی و سلامت؛ کشاورزی و منابع طبیعی؛ فرهنگی، علوم انسانی، اجتماعی و هنر گفت: اعتماد و توجه رهبر انقلاب به جهاددانشگاهی مهم ترین دلگرمی جهادگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سازمان برنامه وبودجه از واگذاری پروژه های بزرگ ملی به جهاد دانشگاهی

حمایت سازمان برنامه وبودجه از واگذاری پروژه های بزرگ ملی به جهاد دانشگاهی