مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 18:352023-06-24سياسي

برگزاری اجتماع بزرگ «غدیریون» در لامرد


دبیر ستاد مردمی جشن غدیر در لامرد گفت: اجتماع بزرگ «غدیریون» و مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و جایزه سال «فریدالدین»در لامرد برگزار می شود.

- لامرد- دبیر ستاد مردمی جشن غدیر در لامرد گفت: اجتماع بزرگ غدیریون و مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و جایزه سال فریدالدین در لامرد برگزار می شود.

مصطفی زائری در گفت وگو با خبرنگار لامرد بیان کرد: با توجه به ایام دهه ولایت و امامت قرار است تا جشن بزرگ غدیریون در شهرستان لامرد برگزار شود.

وی اضافه کرد: در این مراسم علاوه بر برپایی نمایشگاه ها، موکب ها و فعالیت های اجتماعی قرار است نسبت به بزرگداشت شهدای اسلام نظیر سردار سلیمانی و فریدالدین معصومی نیز اقدام خواهد شد.

به گفته دبیر ستاد مردمی جشن غدیر قرار است در اجتماع غدیریون از افراد اثر گذار اجتماعی تجلیل شده و فعالیت های آنان نیز به جامعه هدف معرفی شود.

وی اضافه کرد: همزمان با ایام دهه ولایت و امامت نیز در شهرستان لامرد نسبت به توزیع 10 هزار پرس غذای گرم در میان نیازمندان و فقرا اقدام خواهد شد.

زائری در خصوص جایزه سال جشنواره فریدالدین نیز متذکر شد: این جشنواره در سه بخش علمی، فرهنگی و اجتماعی همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار خواهد شد و به 14 نفر از افرادی که در توانسته اند در این بخش ها بیشترین اثر گذاری اجتماعی را داشته باشند جوایزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجتماع بزرگ «غدیریون» در لامرد

برگزاری اجتماع بزرگ «غدیریون» در لامرد