مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-08اقتصادي

اختصاص 4 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های گردشگری شهرستان بافت


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: برای توسعه زیرساخت های صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافت چهار میلیارد تومان اختصاص می یاید.

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: برای توسعه زیرساخت های صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافت چهار میلیارد تومان اختصاص می یاید.

فریدون فعالی امروز 17 تیرماه با اشاره به سفرش به شهرستان بافت و بازدید از خانه تاریخی ایرانمنش اظهار کرد: هم اکنون این بنا با اعتبار 200 میلیون تومان در حال مرمت است و تا هفته آینده با کاربری گردشگری تحت عنوان مجموعه پذیرایی و اقامتی به مزایده گذاشته خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان همچنین از راه اندازی 10 خانه خلاق صنایع دستی در استان خبر داد و افزود: یکی از این خانه های خلاق با اعتبار یک میلیارد تومان در شهرستان بافت ایجاد خواهد شد .

او ادامه داد: به زودی مبلغ یک میلیارد تومان برای بازسازی قلعه تاریخی زهرا خانم دشتاب و دو میلیارد و دویست میلیون تومان برای توسعه زیرساخت های گردشگری بخش خبر اختصاص می یابد.

فعالی ضمن بازدید از روند ساخت هتل چهار ستاره شهر بافت، در ادامه خاطرنشان کرد: در این سفر مقرر شد که سوله موقوفه حسینیه بازار تاریخی شهرستان بافت برای راه اندازی بازارچه صنایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 4 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های گردشگری شهرستان بافت

اختصاص 4 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های گردشگری شهرستان بافت