مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-26حوادث

خسارت جانی ناشی از بارش دیروز غافلگیرانه بود و نه بر اثر بی احتیاطی


بخشدار ساردوییه از توابع شهرستان جیرفت خسارت جانی ناشی از بارش های اخیر را غافلگیرانه عنوان کرد و گفت: هیچ گونه بی احتیاطی صورت نگرفته و کشاورزان در حال آبیاری مزارع و باغات بودند.

- ایسنا/کرمان بخشدار ساردوییه از توابع شهرستان جیرفت خسارت جانی ناشی از بارش های اخیر را غافلگیرانه عنوان کرد و گفت: هیچ گونه بی احتیاطی صورت نگرفته و کشاورزان در حال آبیاری مزارع و باغات بودند.

عباسعلی مسلمی در گفت وگو با ایسنا با تشریح آخرین جزییات خسارات ناشی از بارش های اخیر و جاری شدن سیل در دهستان گوَر از توابع بخش ساردوییه جیرفت اظهار کرد: با توجه به اینکه هواشناسی سطح هشدار نارنجی اعلام کرده بود، لذا از طریق دهیاران و شوراهای اسلامی بخش اطلاع رسانی لازم در خصوص سیلابی شدن منطقه انجام شده بود و هیچ قصور و کوتاهی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی با ابراز تاسف از جان باختن یک کشاورز در حین آبیاری مزارع خود در یکی از روستاهای دهستان گوَر افزود :بارش های روز گذشته سیل آسا و غافلگیرانه بودند به طوری که نه مزارع و نه کشاورز حادثه دیده در بستر رودخانه نبود اما بر اثر شدت بارندگی در بالادست و جاری شدن ناگهانی سیل، دو کشاورز گرفتار می شوند که یک نفر از آنها نجات پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت جانی ناشی از بارش دیروز غافلگیرانه بود و نه بر اثر بی احتیاطی

خسارت جانی ناشی از بارش دیروز غافلگیرانه بود و نه بر اثر بی احتیاطی