مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 23:302023-06-26سياسي

معاون استاندار مازندران: مسافران شمال حجاب اسلامی را رعایت کنند


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: دشمنان می خواهند ما را از سنن و آداب، رسوم و هویت دور کند غافل از اینکه قرن هاست پاکدامنی صفت زنان ایران چه قبل و بعد اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، عصر امروز اجتماع مردمی حمایت از حجاب و عفاف در چالوس با حضور اقشار مختلف، به ویژه بانوان، در ساحل رادیو دریای چالوس برگزار شد.

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این همایش با اشاره به اینکه استان مازندران و شهرستان چالوس قدمگاه هزاران شهید است، اظهار کرد: پیام این همایش به ملت ایران و همه کسانی که قصد دارند به این خطه سرسبز سفر کنند این است که ما شهیدان زیادی دادیم و رعایت عفت، حجاب و ارزش ها این استان و شهرستان را داشته باشند.

وی به لبیک گفتن هزار 200 سال پیش دیار علویان به اباعبدالله (ع) اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال این بودند تا زنان ما از دین و عفت و حجاب دور بمانند.

معاون استاندار مازندران افزود: دشمن در جنبشی که به دنبال دین ستیزی از ملت ایران بود، قصد داشت که حیا و عفت زنان این جامعه را بگیرد و دو دستگی در بین ملت ایران به وجود آورد.

سلگی با بیان اینکه دشمن قصد داشت در اتحاد در هم فشرده ملت ایران را دچار رخته کند و به ریشه های تاریخی و غنی دینداری مردم حمله کند،گفت: روزگاری قصد داشتند با چماق حج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار مازندران: مسافران شمال حجاب اسلامی را رعایت کنند

معاون استاندار مازندران: مسافران شمال حجاب اسلامی را رعایت کنند