مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:502023-06-25سياسي

عرضه 70 ایده نوآورانه در حوزه علوم انسانی


رییس پارک علم و فناوری قم با اشاره به برگزاری رویداد «تانا»ی استان قم با رویکرد علوم انسانی، گفت: در این رویداد 70 ایده فناورانه در این حوزه عرضه شد و 31 تفاهم نامه برای کاربردی شدن این ایده ها به امضا رسید.

- رییس پارک علم و فناوری قم با اشاره به برگزاری رویداد تانا ی استان قم با رویکرد علوم انسانی، گفت: در این رویداد 70 ایده فناورانه در این حوزه عرضه شد و 31 تفاهم نامه برای کاربردی شدن این ایده ها به امضا رسید.

دکتر خیراله رهسپار فرد در گفت وگو با ایسنا، رویداد تانا (توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان ها) را رویدادی در حوزه توسعه اکوسیستم نوآوری در استان ها دانست و گفت: رویداد تانای قم فرصتی برای رفع نیازهای اساسی نهادها، دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی استان با استفاده از ظرفیت های زیست بوم نوآوری و فناوری است.

وی اظهار کرد: رویدادهای تانا در اصل ابتکار معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم است که طی آن پارک های علم و فناوری در مرحله اول تلاش می کنند نیازهای فناورانه نهادها و دستگاه های اجرایی استان خود در یک حوزه موضوعی خاص را شناسایی و سپس با بهره گیری از ظرفیت زیست بوم فناوری و نوآوری تا حد امکان آنها را رفع کنند.

رهسپار افزود: از این رو، رویداد تانای استان قم با تصویب ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان با محوریت علوم انسانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 70 ایده نوآورانه در حوزه علوم انسانی

عرضه 70 ایده نوآورانه در حوزه علوم انسانی