مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:112023-07-11اقتصادي

تحقق 37 درصدی انشعاب گاز در مناطق روستایی ایلام


محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بامداد سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام به تحقق اهداف کمی این شرکت در زمینه نصب انشعابات جدید اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال در حوزه نصب انشعابات جدید در شهرها 16 درصد، نصب انشعابات جدید روستایی 37 درصد و صنایع 30 درصد تحقق پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این شرکت در زمینه های مختلف گازرسانی تلاش خود را دوچندان کرده تا عدالت در توزیع متوازن امکانات در مناطق شهری، روستایی و صنایع ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: در سه ماهه اول سال جاری در حوزه نصب انشعابات (علمک) شهری، نصب تعداد یک هزار علمک برای شرکت گاز استان ایلام مصوب و ابلاغ شده بود که 160 انشعاب در مناطق مختلف شهری استان نصب شد که تحقق 16 درصدی اهداف کمی نسبت به تعداد مصوب ابلاغی را در این حوزه نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه نصب انشعابات صنعتی استان، تعداد 50 مورد مصوب و ابلاغ شده است، گفت: در این راستا تعداد 15 مورد انشعاب جدید برای واحدهای صنعتی در اقصی نقاط استان اجرا و نصب شده که بیانگر تحقق 30 درصدی عملکرد شرکت گاز استان نسبت به اهداف مصوب است.

کشاورز تصریح کرد: برای نصب انشعابات جدید در حوزه روستایی استان نیز، تعداد یک هزار انشعاب مصوب و ابلاغی از سوی شرکت ملّی گاز شد که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 37 درصدی انشعاب گاز در مناطق روستایی ایلام

تحقق 37 درصدی انشعاب گاز در مناطق روستایی ایلام