مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 22:052023-07-05ورزشي

مدیران شهرستان گناوه پیگیر جذب اعتبارات باشند


مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه از طریق مدیران کل در استان برای جذب اعتبارات، بودجه و توافقنامه ها پیگیری و دقت و نظارت کامل داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری چهارشنبه شب در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان گناوه اظهار داشت: محور اصلی توزیع بودجه های امسال در شهرستان گناوه، بهداشت و سلامت، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و کارهای فرهنگی است تا بتوان در همه زمینه ها پیگیری لازم را انجام داد.

فرماندار گناوه افزود: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه پیگیری لازم را طریق مدیران کل دستگاه های مربوطه داشته باشند و در جذب اعتبارات، بودجه و توافقنامه ها دقت و نظارت کامل و کافی داشته باشند.

وی ادامه داد: گزارش عملکردها و اقدامات انجام شده در سطح شهرستان از سال گذشته تا امسال و پروژه هایی که تکمیل، در حال انجام و تعدادی نیز در هفته دولت و دهه فجر افتتاح خواهد شد به مردم گزارش و اطلاع رسانی شود.

وی یادآور شد: مدیران کل استانی در جذب اعتبارات ملی برای پروژه های استان و شهرستان گناوه تلاش مضاعف داشته باشند.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: چشم انداز بزرگی در اتمام جاده ساحلی در مسیر روستای متصل به شهر گناوه در نظر گرفته شده که روستاهای گردشگری را به شهر گناوه متصل می کند و اعتباراتی برای تکمیل آن در اولویت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران شهرستان گناوه پیگیر جذب اعتبارات باشند

مدیران شهرستان گناوه پیگیر جذب اعتبارات باشند