مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-04سياسي

زندگی اینجا در جریان است اما زیبا نیست


خانه ی سالمندان، مرکز نگهداری پدران و مادرانی است که پیچ و خم های زندگی قامتشان را خمیده کرده ؛ مرکزی که دیوار به دیوارش فریادهای سکوت تکیه گاه هایی است که دست هایشان با پینه بسته سختی روزگار است.

- پدران و مادران زحمت کشی که نگاه شان حکایتی از دلواپسی فرزندانش دارد، آنهایی که روزی عطرشان تمام فضای خانه را می گرفت اما اکنون در خانه ی تنهایی با دلتنگی، روزهایشان را سپری می کنند.

مادرانی که اولین نگاه، نفس، عشق و ایثار را نظاره گری می کنند و مهربانانه و سرشار از عشق به جگرگوشه هایشان درس ایثار و فداکاری را دیکته می کنند، همان کسانی که بیم آینده را به امید فردای بهتر بدل می کنند، ای کاش بتوانیم تمام عطوفت و دلبستگی آنان را که تجلی عشق و ایثار است، با عشق ورزیدن ماندگار کنیم، به راستی که هیچ واژه ای نمی تواند بیانگر مهربانی از جان برخواسته سرمایه های زندگیمان باشد.

راهی شهرستان آذرشهر می شویم، تا از مراکز تحت پوشش بهزیستی بازدید کنیم، در ابتدا از مرکز نگهداری سالمندان علوی شهرستان آذرشهر بازدید می کنیم.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آذرشهر می گوید: این مرکز مردان با رنج سنی 60 سال را پذیرش می کند، خدمات پزشکی از جمله گفتار درمانی، کاردرمانی، فیزیوتراپی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی اینجا در جریان است اما زیبا نیست

زندگی اینجا در جریان است اما زیبا نیست