مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-04سياسي

جشنواره «ملی آش» از فردا در «نیر» آغاز می شود


سرپرست فرمانداری شهرستان نیر گفت: از 14 تیرماه جشنواره «ملی آش و غذاهای سنتی» در منطقه گردشگری بولاغلار نیر آغاز می شود.

- اردبیل- سرپرست فرمانداری شهرستان نیر گفت: از 14 تیرماه جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی در منطقه گردشگری بولاغلار نیر آغاز می شود.

علیرضا حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این جشنواره که شانزدهمین دوره آن در سال جاری برگزار می شود از 14 تا 16 تیرماه به میزبانی نیر و منطقه نمونه گردشگری بولاغلار برگزار شده تا علاقه مندان از این فرصت استثنایی برای تفریحات سالم بهره بگیرند.

وی تصریح کرد: سرآشپزان سراسر کشور در این جشنواره توانمندی خود را به رخ می کشند که قرار است در 60 غرفه انواع آش و غذاهای سنتی در معرض دید مردم قرار بگیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان نیر گفت: از این تعداد غرفه برپا شده 40 غرفه مخصوص آش و غذاهای سنتی و محلی استان های مختلف خواهد بود و 20 غرفه نیز برای عرضه صنایع دستی اختصاص یافته است.

حسینی افزود: برگزاری رویداد 2023 فرصتی استثنایی فراهم کرده تا در قالب این جشنواره بتوانیم توانمندی های نیر و سرآشپزان سراسر کشور را به مخاطبان بین المللی و جهانی معرفی کنیم تا آنها بیشتر با تنوع غذایی و آش های محلی آشنایی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «ملی آش» از فردا در «نیر» آغاز می شود

جشنواره «ملی آش» از فردا در «نیر» آغاز می شود