مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:212023-07-14سياسي

تحقق عدالت اجتماعی از دستاوردهای انقلاب است


امام جمعه قیدار از تحقق عدالت اجتماعی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب و مهم ترین آرمان امام راحل یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه قیدار با اشاره به 25 تیرماه روز بهزیستی و تأمین اجتماعی، گفت: یکی از مهم ترین آرمان های مقدس امام خمینی (ره)، تحقق عدالت اجتماعی، کم شدن فاصله طبقاتی و حمایت از محرومان و فقرستیزی بود، به طوری که ایشان همواره مستضعفان را صاحبان اصلی انقلاب می دانستند.

وی با تاکید بر اینکه وجود فقر خصوصاً اگر گستردگی زیادی داشته باشد، زمینه‏‬ ساز بروز انحرافات اجتماعی و بستر مناسبی برای وقوع جرم و جنایت است، اظهار کرد: فقر ناشی از محرومیت منجر به عواقب شدیدی از قبیل خودکشی، فحشاء، دزدی، اعتیاد، فروش موادمخدر و کارهای خلاف قانون می شود و دامن همه افراد جامعه را می گیرد.

خطیب نماز جمعه قیدار با یادآوری اینکه یکی از عمده ترین نهادهای دولتی برای سامان دهی طیف آسیب پذیر جامعه، سازمان بهزیستی است، ادامه داد: این سازمان از چند جهت وظایف و مسئولیت های سنگینی بر عهد دارد.

مسئولیت تأمین رفاه خیل عظیمی از معلولان جامعه، سر و سامان دادن به وضعیت بسیاری از زنان و کودکان محروم، نگه داری از سالمندان نیازمند حمایت، ارائه خدمات مشاوره و مددکاری اجتماعی به سالمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق عدالت اجتماعی از دستاوردهای انقلاب است

تحقق عدالت اجتماعی از دستاوردهای انقلاب است