مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-08ورزشي

پنجره مجازی برای ایجاد ارتباط مردم و دفاتر خدمات قضایی راه اندازی می شود


مدیرعامل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: پنجره ای مجازی برای ایجاد ارتباط برخط میان «مردم» و «دفاتر» در تابستان به مرحله اجرا خواهد رسید.

- مدیرعامل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: پنجره ای مجازی برای ایجاد ارتباط برخط میان مردم و دفاتر در تابستان به مرحله اجرا خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حسن روحانی نیا در همایش سالانه نمایندگان استانی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سران کشور ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر، اظهار کرد: اکنون قریب به یک دهه از ایجاد دفاتر خدمات قضایی گذشته و علیرغم همه فراز و نشیب هایی که در این سال ها تجربه کرده ایم، در موقعیتی ایستادیم که به نظرم موقعیت مناسبی است.

وی افزود: علیرغم تمام کم لطفی ها، ایستاده ایم و در کنار یکدیگر فعالیت می کنیم.

تاکنون به لطف خداوند و به همت همکاران، نهال دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را از بادها و طوفان ها حفظ کردیم و ان شاالله این نهال به زودی ریشه های محکم تری پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با اشاره به برخی اقدامات کانون در یک سال گذشته تصریح کرد: برقراری بیمه پایه و تکمیلی مدیران، حذف بایگانی کاغذی دفاتر، پرداخت تنخواه نمایندگان استانی، راه اندازی خدمات سیار، ایجاد تعاونی چند منظوره دفاتر، اعطای وام قرض الحسنه، استقرار مشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره مجازی برای ایجاد ارتباط مردم و دفاتر خدمات قضایی راه اندازی می شود

پنجره مجازی برای ایجاد ارتباط مردم و دفاتر خدمات قضایی راه اندازی می شود