مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-05سياسي

شهرداری خط مقدم ایجاد رضایت و نارضایتی جامعه است


هیچ مجموعه ای در استان و شهر به اندازه مجموعه شهرداری در ایجاد و جلب رضایت مردم و یا خدای نکرده در ایجاد نارضایتی مردم تأثیرگذار نیسن.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در دیدار با شهردار و معاونین شهردار همدان، با تبریک عید غدیر، اظهار کرد: فضای سازی مناسب با اعیاد پیش رو از ضرورت ها است که باید به آن توجه شود.

وی افزود: شاید هیچ مجموعه ای در استان و شهر به اندازه مجموعه شهرداری در ایجاد و جلب رضایت مردم و یا خدای نکرده در ایجاد نارضایتی مردم تأثیر نداشته باشد.

امام جمعه همدان با اشاره به گره خوردن زندگی مردم با خدمات شهرداری گفت: دستگاه های مختلف زحمات فراوانی می کشند اما زندگی روزمره مردم وابسته به فعالیت های مجموعه شهرداری است و خدمات آن می تواند به توسعه عدالت و توازن آن کمک کند.

آیت الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: شهرداری در خط مقدم تحقق عدالت شهری قرار دارد، در عرصه مسکن، سرعت عمل شهرداری در صدور پروانه ساخت بسیار مؤثر بوده، البته بخشی از مشکل آن نیز به نظام مهندسی مرتبط می شود که باید برای آن نیز چاره اندیشید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه لازم است اگر حقی از مردم تضییع شده، برطرف شود، بیان کرد: گاهی از موارد منزل یا زمین فردی 20 سال است که در داخل طرح قرار دارد و نه اجازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری خط مقدم ایجاد رضایت و نارضایتی جامعه است

شهرداری خط مقدم ایجاد رضایت و نارضایتی جامعه است