مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-15بين الملل

حماس خواستار اتخاذ موضع یکپارچه برای حمایت از مسجدالأقصی شد


عضو دفتر سیاسی جنبش حماس بر ضرورت اعتکاف در مسجدالأقصی و مقابله با یورش های روزمره فلسطینیان به این مسجد مقدس تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به یهودی سازی قدس اشغالی و یورش های مکرر به مسجدالأقصی، خواستار گسترش اعتکاف فلسطینیان در این مسجد مقدس و مقابله قاطعانه با یورش های روزمره صهیونیست ها و جلوگیری از بازسازی این مسجد، شد.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه (دیروز) نیز تظاهرات هفتگی فلسطینیان در حی الشیخ واقع در قدس اشغالی را که در اعتراض به طرح های کوچ اجباری فلسطینیان برگزار شد، سرکوب کردند.

بنابر گزارش وبگاه فلسطینی شهاب نیوز ، الرشق گفت که بهترین اقدام فلسطینیان در شرایط کنونی، اتخاذ سیاست های فوری برای جلوگیری از اشغال مجدد خانه های فلسطینیان ساکن قدس و حمایت از نمادهای قدس و مقابله با خواسته های صهیونیست ها برای تبعید ساکنان فلسطینی قدس از این شهر است.

وی تصریح کرد که تهدید علیه قدس به حدی رسیده که رژیم اشغالگر در پی اجرای پروژه شهرک سازی جدید در قدس برای قطع ارتباط محله های آن است حال آنکه سیاست تخریب خانه های فلسطینیان و جلوگیری از ساخت و ساز آن ها را ادامه می دهد و قصد دارد یک شهرک بزرگ در اراضی شهرک بیت صفافا واقع در جنوب شرقی قدس احداث کند و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس خواستار اتخاذ موضع یکپارچه برای حمایت از مسجدالأقصی شد

حماس خواستار اتخاذ موضع یکپارچه برای حمایت از مسجدالأقصی شد