مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:402023-06-30سياسي

آتش زدن کتاب مقدس قرآن کریم نشانه آزادی بیان نیست


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:آتش زدن کتاب مقدس قرآن کریم نشانه آزادی بیان نیست چراکه این کلام الله یک بیان، - ایده و تفکر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه با تاکید بر لزوم توجه به حقوق بشر اظهار کرد: ادعای داشتن حقوق بشر با عمل به آن فرق دارد و مدعیان حقوق بشر نباید با کشتن و سوزاندن افکار و تفکر دیگران بگویند ما صاحب شعار حقوق بشر هستیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در دنیای امروز اظهار کرد: آنها برای اینکه به امیال خود برسند با ادعای حقوق بشری، ملت های دیگر را تضعیف می کنند و خود هر جنایتی علیه بشر انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تبریک عید سعید غدیر خم ادامه داد: در این هفته در همه جای شهر باید عظمت این روز بزرگ دیده شود.

حجت الاسلام قریشی همچنین با گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: مطالبه مهم مقام معظم رهبری از قوه قضاییه، تغییر و تحول این قوه است که با تعالی بخشی به اهداف و گاه با تغییر افراد می توان خروجی کار را در ذهن مردم به سمت رضایت بیشتر پیش برد.

وی افزود: با افرادی که تخلف می کنند باید برخورد شود و از افرادی که در این زمینه تلاش شبانه روزی دارند، باید قدردانی کرد، از این رو به رییس کل دادگستری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش زدن کتاب مقدس قرآن کریم نشانه آزادی بیان نیست

آتش زدن کتاب مقدس قرآن کریم نشانه آزادی بیان نیست