مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-15پزشكي

کلاهبرداری با آرم پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد


سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هشدار داد: مردم مراقب کلاهبرداران با شیوه فروش نوبت و فروش سوییت با آرم پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد باشند.

- ایسنا/یزد سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هشدار داد: مردم مراقب کلاهبرداران با شیوه فروش نوبت و فروش سوییت با آرم پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد باشند.

علیرضا اسلامی در باره جزییات این خبر گفت: بر اساس اعلام برخی از مراجعه کنندگان مبنی بر وجود یک سایت جهت فروش نوبت ویزیت پژوهشکده علوم تولید مثل یزد و همچنین اقدام به فروش سوییت نیز کرده که به هیچ عنوان این سایت مورد تایید پژوهشکده علوم تولید مثل یزد نیست.

وی با اشاره به این که طرح شکایت و پیگیری این موضوع در دستور دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد قرار گرفته است، گفت: هموطنان برای اخذ نوبت از پژوهشکده علوم تولید مثل یزد با مراجعه حضوری به این مرکز درمانی و یا از طریق مراجعه به سایت پژوهشکده علوم تولید مثل یزد به آدرس Yazd-rsi.

ir اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبدا، سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد در ادامه گفت: مردم مراقب کلاهبرداران باشیوه فروش نوبت و فروش سوییت با آرم پژوهشکده علوم تولید مثل یزد باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با آرم پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد

کلاهبرداری با آرم پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد