مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:202023-06-23سياسي

دستگاه قضا پناهگاه مردم است


امام جمعه گرگان با بیان اینکه مردم وقتی از همه راه ها ناامید می شوند به قوه قضاییه مراجعه می کنند، افزود: دستگاه قضا پناهگاه مردم است که باید بیش از پیش هوای آنها را داشت.

- ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان با بیان اینکه مردم وقتی از همه راه ها ناامید می شوند به قوه قضاییه مراجعه می کنند، افزود: دستگاه قضا پناهگاه مردم است که باید بیش از پیش هوای آنها را داشت.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز جمعه دوم تیر ماه 1402 در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: هفته پیش رو هفته ای بسیار مهم و پر از اتفاق است که یکی از این رویدادها سالگرد شهادت امام محمد باقر(ع) است.

وی با بیان اینکه رسول خدا حضرت محمد مصطفی(ص) پیش تر بشارت حضور این امام بزرگوار را داده بود، ادامه داد: روش مخالفت بنی امیه و بنی عباس با اهل بیت رسول خدا حسادت بود و آنها نمی توانستند بهتر از خودشان را ببینند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید بر اینکه سبک زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بسیار خاص بود و روش های خودشان را داشتند، افزود: همین سبک زندگی دلیلی بود تا هر فردی که آنها را می دید جذب می شد و بنی امیه و بنی عباس تحمل این قدرت جاذبه را نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا پناهگاه مردم است

دستگاه قضا پناهگاه مردم است