مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 00:152023-07-15سياسي

دست سیاسیون را از آموزش وپرورش جدا کنید


امام جمعه کهگیلویه خواستار جدا شدن دست سیاسیون از آموزش وپرورش شد و با بیان این که وزیر باید این نگاه را اصلاح کند گفت: نیروهای متخصص در آموزش وپرورش به صورت تخصصی به کار گرفته شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در جلسه فرهنگیان دهدشت با معاون وزیر آموزش وپرورش، معلم را فرهنگ ساز و انسان ساز عنوان و اظهار کرد: مشکل آموزش وپرورش، ورودهای غلط در این مجموعه بوده است، کسی که توان تدریس ندارد سوابق آموزشی ندارد وارد این مجموعه شده و این ظلم و جفا به فرزندان این مرز وبوم است.

امام جمعه کهگیلویه بی مهری به دانشگاه فرهنگیان علی رغم منویات مقام معظم رهبری در این راستا را یادآور شد و بیان کرد: عدم اعتماد به جوانان تا کی؟ متأسفانه در وزارت آموزش وپرورش اعتماد به جوانان ضعیف است، جوانانی که همه نسل جوان و متعهد به انقلاب و نظام هستند.

وی افزود: این بد است فرهنگیان درمانگاه نداشته باشند.

حجت الاسلام وحدانی فر خواستار جدا شدن دست سیاسیون از آموزش وپرورش شد و با بیان این که وزیر باید این نگاه را اصلاح کند تصریح کرد: نیروهای متخصص در آموزش وپرورش به صورت تخصصی به کار گرفته شوند.

امام جمعه کهگیلویه یکی از معضلات در کشور را مدارس غیرانتفاعی عنوان و اظهار کرد: این فاصله طبقاتی و این نگاه که تحصیل پولی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست سیاسیون را از آموزش وپرورش جدا کنید

دست سیاسیون را از آموزش وپرورش جدا کنید