مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:402023-06-24اقتصادي

6 هزار میلیارد تومان برای اتمام مساکن مهر پردیس نیاز است


عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس گفت: برای تکمیل باقیمانده مسکن مهر حدود پنج تا شش هزار میلیارد تومان دیگر نیاز است که در این بخش با مشکلات جدی روبرو هستیم و دریافت هزینه نقل و انتقال فقط بخش کوچکی از این هزینه را جبران می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، ابراهیم نظری نیا عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اعلام مدیرعامل شرکت عمران پردیس مبنی بر حذف دریافت مبلغ نقل و انتقال مساکن مهر که در تاریخ 19 خردادماه منتشر شد اما طی این مدت همچنان دریافت این مبالغ از متقاضیان مسکن ادامه دارد، اظهار کرد: مبلغی بابت نقل و انتقال ثانویه از متقاضیان دریافت می شود که بر اساس یک روند قانونی و ضابطه ای است.

وی گفت: این مصوبه ابتدا در هیئت مدیره شرکت عمران پردیس به تصویب رسید و سپس آن مصوبه به مجمع شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید کشور و در ادامه در جلسه شورای مسکن استان مطرح و این مورد تایید شد.

نظری نیا افزود: مصوبه مورد نظر پس از طی مراحل و با تنفیذ وزیر راه و شهرسازی سابق اجرایی و این مبالغ از افرادی که قصد نقل و انتقال داشتند دریافت می شد.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس ادامه داد: طبیعتاً اگر قرار بر حذف دریافت هزینه نقل و انتقال باشد، می بایست مراحل آن به صورت معکوس طی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار میلیارد تومان برای اتمام مساکن مهر پردیس نیاز است

6 هزار میلیارد تومان برای اتمام مساکن مهر پردیس نیاز است