مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-12سياسي

رییسی: سهم ایران از اقتصاد آفریقا باید افزایش یابد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی بامداد 21 تیر قبل از عزیمت به قاره آفریقا گفت: این سفر به دعوت روسای جمهور کنیا، - رییس جمهور پیش از عزیمت به کنیا با تاکید بر اینکه سهم ایران از اقتصاد آفریقا باید افزایش یابد، گفت: کشور های آفریقایی برای کار با ایران بسیار آمادگی دارند و علاقه مندند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی بامداد 21 تیر قبل از عزیمت به قاره آفریقا گفت: این سفر به دعوت روسای جمهور کنیا، اوگاندا و زیمباوه انجام می شود.

وی افزود: روابط ما با کشور های قاره آفریقا پس از پیروزی انقلاب روابط بسیار خوبی درحوزه های مختلف بوده است، اما به مرور زمان برخی روابط دچار توقف هایی شده است به ویژه در دهه اخیر.

رییس جمهور تصریح کرد: با توجه به ثروت عظیم، منابع طبیعی و معدنی که امروز در آفریقا وجود دارد و با توجه به استعداد های بسیاری که در این قاره شاهد آن هستیم؛ می توان آن ها را با ظرفیت های جمهوری اسلامی ایران تبادل کرد.

رییسی با اشاره به اهمیت برقرار روابط با کشور های افریقایی گفت: این کشور ها برای کار با جمهوری اسلامی ایران بسیار علاقه مند هستند و برای آن آمادگی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: سهم ایران از اقتصاد آفریقا باید افزایش یابد

رییسی: سهم ایران از اقتصاد آفریقا باید افزایش یابد