مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-05اجتماعي

1200 نفر در استان سمنان آموزش سواد آموزی می بینند


معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه یک هزار و 200 نفر در استان آموزش سواد آموزی می بینند، گفت: آموزش های تکمیلی مانند مهارت های زندگی نیز به این افراد داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زینب داوودی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید مسئولان آموزش و پرورش از کلاس های سواد آموزی و در جمع خبرنگاران از تحصیل هزار و200 نفر در مقطع نهضت آموزی در سراسر استان خبر داد و بیان کرد: بیش از 500 نفر در شهرستان سمنان در قالب کلاس های سوادآموزی و انتقال و تحکیم و طرح نروژی در حال تحصیل و آموزش هستند.

وی افزود: آموزش دهندگان با آموزش به سوادآموزان گام مؤثری برای ریشه کن کردن بی سوادی در جامعه بر می دارند و مصداق صدقه جاریه هستند و در این راستا سواد آموزان لازم است علاوه بر خواندن و نوشتن، از آموزش انواع سواد نیز بهرمند شوند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان سمنان همچنین گفت: کیفیت بخشی به آموزش های نضهت سواد آموزی از جمله برنامه های آموزش و پرورش استان سمنان است.

داوودی با بیان اینکه ایجاد انگیزه از دیگر موضوعاتی است که در نهضت سواد آموزی بسیار به آن تاکید می شود، گفت: فعالیت های جانبی مانند مهارت زندگی، نماز و احکام و… نیز برای سواد آموزان در نظر گرفته شده که مورد استقبال هم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 نفر در استان سمنان آموزش سواد آموزی می بینند

1200 نفر در استان سمنان آموزش سواد آموزی می بینند