مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-01دانش

سرآمدان آموزشی معرفی می شوند/دنبال مجوز جایزه حکمت و دانایی هستیم


معاون آموزشی وزارت علوم از برنامه این وزارتخانه برای دریافت مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور اعطای جایزه حکمت و دانایی به اعضای هیات علمی دانشگاه ها خبر داد.

- سرآمدان آموزشی معرفی می شوند/دنبال مجوز "جایزه حکمت و دانایی"هستیم معاون آموزشی وزارت علوم از برنامه این وزارتخانه برای دریافت مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور اعطای جایزه حکمت و دانایی به اعضای هیات علمی دانشگاه ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قاسم عموعابدینی در نشست خبری پنجمین اجلاس ملی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و همچنین نخستین اجلاس ملی سرآمدان آموزشی دانشگاه تمدن آفرین و حکمت بیان که امروز در ساختمان مرکزی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، بر مسئله آموزش پژوهش محور در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: باید در نظر داشته باشیم که یک استاد صرفا نقش تدریس ندارد ،به این منظور در برنامه تحول آموزش عالی باید بر آموزش پژوهش محور تاکید کنیم و در سطح کشوری نیز برای منتخبین اعضای هیات علمی صرفا اساتید را در حوزه آموزشی دسته بندی نکنیم.

وی در ادامه درباره سازوکار انتخاب سرآمدان آموزشی تصریح کرد: در انتخاب سرآمدان آموزش عالی چهار شاخصه اصلی مورد توجه قرار گرفت که این شاخصه ها بر مبنای نقش آموزشی، پژوهشی، فناوری، کارآفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرآمدان آموزشی معرفی می شوند/دنبال مجوز جایزه حکمت و دانایی هستیم

سرآمدان آموزشی معرفی می شوند/دنبال مجوز جایزه حکمت و دانایی هستیم