مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:362023-06-25سياسي

آغاز طرح نهضت آسفالت معابر232 روستای خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید حاجی زاده، معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح نهضت آسفالت معابر روستایی با حمایت استاندار، پیگیری نمایندگان مجلس و پیگیری مدیرکل بنیاد مسکن استان در  232 روستای شهرستان های استان شروع شد و پس از توزیع سهمیه هر شهرستان و مشخص شدن سهمیه هر روستا، انتخاب پیمانکاران از طریق سامانه الکترونیک دولت (ستاد) انجام و وارد فاز عملیات اجرایی شده است.

وی از افزایش اعتبار قیر رایگان استان به  116 میلیارد تومان خبر داد و افزود: اعتبار اولیه قیر استان حدود 56 میلیارد تومان بود که باید دهیاران هزینه های پخت و پخش و حمل آسفالت را تامین می کردند.

وی ادامه داد: اما به دلیل اعتبارات محدود دهیاری ها و وضعیت اقتصادی روستا های خراسان جنوبی و به منظور جلوگیری از برگشت اعتبار قیر استان با پیگیری های انجام شده علاوه بر این اعتبار،  زمینه تخصیص 60 میلیارد تومان قیر مازاد دیگر به خراسان جنوبی فراهم شد و مبلغ نهایی قیر استان به حدود 116 میلیارد تومان رسید.

معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: این اعتبار در سطح روستاها توزیع شده و پیش بینی می شود سطحی بیش از 700 هزار متر مربع  آسفالت در روستا های استان تا پایان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نهضت آسفالت معابر232 روستای خراسان جنوبی

آغاز طرح نهضت آسفالت معابر232 روستای خراسان جنوبی