مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-17دانش

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی در باغستان فردوس برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جمعی از طلاب و دانشجویان دانشگاه رضوی در قالب گروه جهادی وارثان، بعد از فراغت از تحصیل علم در باغستان علم و فرهنگ رضوی، - طلاب و دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی که متنعم از باغ علم و فرهنگ رضوی هستند در قالب گروه جهادی وارثان، باغستان فردوس را برای ارائه خدمات عمرانی و فرهنگی خود انتخاب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جمعی از طلاب و دانشجویان دانشگاه رضوی در قالب گروه جهادی وارثان، بعد از فراغت از تحصیل علم در باغستان علم و فرهنگ رضوی، در کنار مضجع شریف امام علی بن موسی الرضا علیه السلام، اینک در راستای تحقق رسالت های طلبگی، برای ارائه خدمات عمرانی و تبلیغی فرهنگی به مناطق محروم در روستای باغستان شهرستان فردوس حاضر شدند و به فعالیت های متنوع و از پیش برنامه ریزی شده پرداختند.

ارائه خدمت به مردم در قالب فعالیت های عمرانی و فرهنگی، فرهنگ سازی در این زمینه و ترویج این عمل، رسیدگی به مردم محروم برای رضای خدا، کسب تجربه و به نوعی کارورزی فرهنگی تبلیغی با حضور در بین مردم و انجام وظایف طلبگی از اهداف گروه جهادی وارثان است.

سنگفرش کردن گلزار شهدای روستای باغستان و آب رسانی به این منطقه، بهسازی خانه ورزش روستای حجت آباد بخش آیسک از کار های عمرانی این گروه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی در باغستان فردوس برگزار شد

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی در باغستان فردوس برگزار شد