مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 07:102023-06-26ورزشي

بیانیه انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی در واکنش به اتفاقات دربی مشهد


در واکنش به اتفاقات رخ داده در بازی بین تیمهای فوتبال شریعت نوین و شادکام توسط علیرضا نیکبخت، سرمربی این تیم، انجمن ورزشی نویسان خراسان رضوی بیانیه داد.

- ایسنا/خراسان رضوی در واکنش به اتفاقات رخ داده در بازی بین تیمهای فوتبال شریعت نوین و شادکام توسط علیرضا نیکبخت، سرمربی این تیم، انجمن ورزشی نویسان خراسان رضوی بیانیه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته 3 فوتبال کشور، تیم های مشهدی شادکام و شریعت به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی 1 بر 1 رضایت دادند.

پس از پایان مسابقه، رفتارهای عجیب علیرضا نیکبخت، سرمربی تیم شادکام و مشت پرانی او به سمت یک عکاس مشهدی موجب حواشی بسیاری شد و در همین رابطه انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی بیانیه ای صادر کرد.

این بیانیه به شرح زیر است: در روزگاری که فوتبال مشهد از حضور در لیگ برتر و دسته اول و حتی دسته دوم جا مانده و تنها نمایندگانی در لیگ دسته سوم کشور دارد، این خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند که به دور از دعواهای بالادستی ها در رده های مدیریتی، حامی و پشتیبان تیم های شهرشان هستند.

با این حال گویا این همراهی بی قیدوشرط از سوی جامعه خبری هم، برای مربیان و مدیران تیم ها راضی کننده نیست و نه تنها به کوچکترین وظیفه خود که احترام به نمایندگان مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی در واکنش به اتفاقات دربی مشهد

بیانیه انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی در واکنش به اتفاقات دربی مشهد