مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-04سياسي

نیروهای امر به معروف اصفهان فعال در اجرای برنامه های فرهنگی


رییس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: امروز دشمن با تمام امکانات خود صحنه گردان جریان بدپوششی و بدحجابی در جامعه اسلامی و به دنبال آندلس سازی جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان؛ جواد استکی رییس مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان در جلسه مشترک شورای عالی مجمع با مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز اصفهان ضمن تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند پیام غدیر را نسل به نسل به فرزندان تان برسانید چرا که خداوند متعال در روز غدیر با ولایت و جانشینی امیرالمومنین و ائمه معصومین دین خود را کامل کرد.

وی با اشاره به ترک فعل بعضی از مدیران نهادها و سازمان ها افزود: درخصوص عفاف و حجاب اگر 27 دستگاه مورد خطاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی وارد میدان شده و پای کار بودند امروز شاهد بدپوششی و کشف بدحجابی در جامعه نبودیم.

وی تصریح کرد: مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر یک نهاد مردمی است، با حضور خود مردم در طرح ها و برنامه های میدانی، تذکر لسانی و فعالیت های فرهنگی همیشه پیشتاز بوده، حتی در زمان اغتشاشات سال گذشته وظیفه تذکر لسانی خود را انجام می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای امر به معروف اصفهان فعال در اجرای برنامه های فرهنگی

نیروهای امر به معروف اصفهان فعال در اجرای برنامه های فرهنگی