مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-02سياسي

11 هزار داوطلب کنکوردر دانشگاه صنعتی اصفهان رقابت می کنند


نماینده تام الاختیار دانشگاه صنعتی اصفهان در برگزاری آزمون سراسری گفت: 11 هزار داوطلب کنکور سراسری در روزهای 14 و 15 تیرماه در دانشگاه صنعتی اصفهان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

- مجید طالبی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی دانشگاه صنعتی برای برگزاری آزمون سراسری در روزهای 14 و 15 تیرماه اظهار داشت: در این 2 روز 11 هزار داوطلب کنکور سراسری در دانشگاه صنعتی اصفهان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی افزود: از این تعداد 5 هزار و 202 نفر داوطلب در گروه علوم ریاضی و فنی در شهر اصفهان هستند که سه هزار و 493 نفر آقا و یک هزار و 709 نفر خانم هستند و صبح چهارشنبه 14 تیرماه در 6 حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی اصفهان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه صنعتی اصفهان در برگزاری آزمون سراسری تصریح کرد: در گروه علوم تجربی نیز پنج هزار و 659 نفر داوطلب وجود دارد که از این میان، سه هزارداوطلب خانم و 2 هزار و 659 نفر داوطلب آقا صبح پنجشنبه 15 تیرماه در حوزه های امتحانی دانشگاه صنعتی اصفهان شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام ستاد برگزاری آزمون های سراسری دانشگاه صنعتی اصفهان، توصیه های ضروری به منظور تأمین امنیت، سلامت ورفاه حال داوطلبان گرامی به شرح زیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار داوطلب کنکوردر دانشگاه صنعتی اصفهان رقابت می کنند

11 هزار داوطلب کنکوردر دانشگاه صنعتی اصفهان رقابت می کنند