مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:562023-06-24اقتصادي

میراث دولت روحانی؛ از کسری بودجه 300 هزار میلیاردی تا خزانه منفی 44 هزار میلیاردی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در پی دومین سالگرد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: انتخابات فرصتی مناسب برای تغییر شرایط کشور به سمت وضع مطلوب است؛ به نحوی که یکایک آحاد جامعه می توانند از طریق شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت جامعه مشارکت و نقش آفرینی قابل توجهی داشته باشند و به موجب آن امکان حاکم کردن مدیریتی جدید بر بخش ها و دستگاه های مختلف اجرایی را فراهم کنند.

در ادامه می خوانیم: حضور حماسی مردم در 28 خرداد 1400 بار دیگر تعهد و پایبندی آن ها به جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت و نشان داد هیچ تلاشی از سوی مخالفان نظام در تصمیمات مردم و تمایلات آن ها تأثیرگذار نیست.

در این بیانیه عنوان شده است: اکنون که 2 سال از سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می گذرد، مرور برخی دستاوردهای دیپلماسی اقتدار دولت سیزدهم شایان توجه است؛ کسری بودجه بیش از 300 هزار میلیاردی، خزانه منفی 44 هزار میلیاردی و آوار مصائب کشور که فوری ترین آن کرونا بود، میراثی شد که روی دستان رییسی و دولتمردان تازه نفس افتاده بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: دولت سیزدهم به دور از حواشی و با تمرکز بر رفع موانع و مشکلات و اعتقاد به ظرفیت ها و توان های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث دولت روحانی؛ از کسری بودجه 300 هزار میلیاردی تا خزانه منفی 44 هزار میلیاردی!

میراث دولت روحانی؛ از کسری بودجه 300 هزار میلیاردی تا خزانه منفی 44 هزار میلیاردی!