مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 00:152023-07-15سياسي

مدارس کهگیلویه از لحاظ توسعه پایین تر از نرم کشوری هستند


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش گفت: با شنیدن دغدغه های فرهنگیان کهگیلویه مشخص شد مدارس این شهرستان از لحاظ توسعه و تجهیز از نرم کشوری پایین تر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، نشست مدیران و معاونین مدارس شهرستان کهگیلویه با حضور قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش در مجتمع فرهنگسرای ارشاد این شهرستان برگزار شد.

احمدی لاشکی در این آیین اظهار کرد: با شنیدن دغدغه های فرهنگیان به این نتیجه رسیدم که مدارس این شهرستان در بحث توسعه و تجهیز از نرم کشوری پایین تر هستند.

معاون حقوقی و امور مجلس آموزش وپرورش افزود: حسب مصوبه دولت برای تحصیل سال آینده، مدارس کانکسی که بالای 10 دانش آموز داشته باشند برچیده خواهند شد.

وی در بحث رتبه بندی معلمان گفت: بعد از اجرایی شدن آن اصلاحات رتبه بندی آغاز و اعتراضات جمع آوری شد و شروع به بررسی کردیم، دغدغه ما این است معلمی که اول مهر وارد کلاس درس می شود رتبه بندی او حل شده باشد.

احمدی لاشکی با بیان این که وزارت آموزش وپرورش با دست خالی بهترین آزمون کنکور سراسری را برگزار کردیم بیان کرد: نقش 40 درصد تاثیر قطعی معدل را با شفافیت تمام با سازمان سنجش در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کهگیلویه از لحاظ توسعه پایین تر از نرم کشوری هستند

مدارس کهگیلویه از لحاظ توسعه پایین تر از نرم کشوری هستند