مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 17:002023-06-24سياسي

فرهنگ دفاع مقدس دسیسه های دشمن را خنثی می کند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت:حضور مستمر و در عین حال مؤثر فعالان حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی ضروری به نظر می رسد.

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت:حضور مستمر و در عین حال مؤثر فعالان حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی ضروری به نظر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی واحد در حاشیه جلسه کمیته فاوای کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل بیان کرد: جنگ امروز غرب و دشمنان انقلاب اسلامی، جنگ رسانه ای و تبلیغی و در حقیقت یک جنگ تمام عیار فرهنگی و نرم است و در این شرایط خاص، حضور مستمر و در عین حال مؤثر فعالان حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی ضروری به نظر می رسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن اشاره به اینکه فرهنگ غنی دفاع مقدس می تواند خنثی کننده دسیسه های بی شمار فرهنگی و رسانه ای دشمنان علیه انقلاب و نظام باشد، از پخش و نشر فراخوان پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خبر داد و افزود: این جشنواره در سه بخش دانش آموزی، پیشکسوتان دفاع مقدس و عمومی و با محورهای صوتی و تصویری (نماهنگ و پادکست)، پیام های فضای مجازی (توییت، عکس نوشت، متن، دل نوشته، عکس، استیکر، اینفوگرافیک)، پویانمایی (موشن گرافیک، انیمیشن، کمیک موشن)، سایت ها و پیام رسان ها و برنامه های کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ دفاع مقدس دسیسه های دشمن را خنثی می کند

فرهنگ دفاع مقدس دسیسه های دشمن را خنثی می کند