مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-10سياسي

توضیح زاکانی درباره خبر انتخابش بعنوان دستیار ویژه رییس جمهور


شهردار تهران از برنامه شهرداری برای استعدادیابی کودکان کار خبر داد و گفت: کودکان کار در گذشته شهروند درجه 2 محسوب می شدند؛ اما ما خود را متعهد به بهبود وضعیت آنها کردیم.

- شهردار تهران از برنامه شهرداری برای استعدادیابی کودکان کار خبر داد و گفت: کودکان کار در گذشته شهروند درجه 2 محسوب می شدند؛ اما ما خود را متعهد به بهبود وضعیت آنها کردیم.

دست به دست هم می دهیم تا دیگر شاهد استثمار این کودکان نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جشن فرزندان غدیر که با حضور 7000 کودک کار برگزار شد، افزود: خدا به ما این توفیق را داده است که در کلانشهر تهران خدمتگزار بهترین ها باشیم.

چرا که کسانی که به آنها توجه نمی شد و عملا شهروند دست دوم محسوب می شدند امروز نور دیده هستند و سعی داریم در مدارس مان علاوه بر آموزش نسبت به استعدادیابی آنها و حرفه آموزی شان اقدام کنیم و امیدواریم این کار با جدیت آغاز شده تداوم یابد.

وی با بیان اینکه امیدواریم به مرحله ای برسیم که چیزی تحت عنوان کار کودک نداشته باشیم، گفت: چرا که این ظلم بزرگ به کودکان است.

شهردار تهران در خصوص انتخاب وی به عنوان دستیار ویژه رییس جمهور تصریح کرد: این موضوع مطرح شده و در کمیسیون های تخصص در حال بررسی است و تا زمانیکه در جلسه هیات دولت تصویب و ابلاغ نشود نمی توان در مورد آن صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح زاکانی درباره خبر انتخابش بعنوان دستیار ویژه رییس جمهور

توضیح زاکانی درباره خبر انتخابش بعنوان دستیار ویژه رییس جمهور