مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-08حوادث

جزییات آتش سوزی مهیب یک سوله نگهداری کاغذ دیواری در مشهد


مدیرعامل آتش نشانی مشهد از عملیات 100 آتش نشان و نجاتگر این سازمان برای مهار آتش سوزی مهیب در یک سوله بزرگ نگهداری کاغذ دیواری در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)این شهر خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل آتش نشانی مشهد از عملیات 100 آتش نشان و نجاتگر این سازمان برای مهار آتش سوزی مهیب در یک سوله بزرگ نگهداری کاغذ دیواری در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)این شهر خبر داد.

مجید فرهادی صبح امروز شنبه با بیان این مطلب گفت: شب گذشته (جمعه) در پی اطلاع به سامانه 125 مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک سوله بزرگ در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله 100 آتش نشان و نجاتگر را به همراه بیش از 40 دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد و نجات و لودر و خودروهای ویژه نردبان و تجهیزات تخصصی را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حریق در یک سوله هزار متری به وقوع پیوسته و آتش درحال سرایت به سوله مجاور که محل نگهداری کاغذ دیواری و دستگاه های خط تولید آن بوده است که آتش نشانان به سرعت ضمن محاصره آتش، در عملیاتی نفسگیر و طاقت فرسا، حریق را مهار و از سرایت آتش به سایر قسمت ها جلوگیری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آتش سوزی مهیب یک سوله نگهداری کاغذ دیواری در مشهد

جزییات آتش سوزی مهیب یک سوله نگهداری کاغذ دیواری در مشهد