مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-06سياسي

طبخ و توزیع 30 هزار پرس غذای گرم در فارس به مناسبت غدیر


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در فارس از مشارکت در طبخ و توزیع 30 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر خم در سطح شهرستان های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حسین پورنورعلی با اشاره به اهمیت مسئله امامت و ولایت، گفت: یکی از اثرات مهم تبلیغ فرهنگ غدیر بین مردم، تشویق و تلنگر برای ریشه یابی غدیر است.

او گفت: عید غدیر خم با ولایت گره خورده و همه باید توجه داشته باشیم، ولایت اهل بیت (ع) و در زمان غیبت ولایت فقیه نقش بسیار مهمی در راهگشایی امور جامعه اسلامی دارد.

پورنورعلی از مشارکت این نهاد در پخت 30 هزارپرس غذای گرم در سطح استان خبر داد و گفت: این بسته های غذایی روزجمعه همزمان با عیدسعیدغدیرخم بین مناطق حاشیه ای کلانشهر شیراز و شهرستان های استان توزیع می شود.

او ادامه داد: برای انجام این امر خداپسندانه 15 میلیارد ریال هزینه شده است که 30 درصد از این اعتبارات توسط ستاداجرایی و مابقی توسط گروه های جهادی و هیئت های مذهبی بوده است.

پورنورعلی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مناسبت عید سعید غدیر برای سومین سال متوالی و با همکاری 40 گروه جهادی اقدام به پخت غذای گرم و توزیع در بین نیازمندان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ و توزیع 30 هزار پرس غذای گرم در فارس به مناسبت غدیر

طبخ و توزیع 30 هزار پرس غذای گرم در فارس به مناسبت غدیر