مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:432023-07-03سياسي

برنامه شاعران «مقاومت» در کرمان + جزییات


کرمان؛ مهسا حقانیت: صبح امروز وقتی به گلزار شهدا رسیدم، تعدادی از شعرا به همراه شهردار و اعضای شورای شهر کرمان را دیدم که با شاخه های رُز سرخ از باب الرضا(ع) وارد گلزار شدند.

گل های رز بر روی مزار شهیدان نشست و شاعران و دست اندرکاران با مدد از شهدا و سیدالشهدای مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی، چراغ نخستین جشنوراه جهانی شعر مقاومت کرمان را روشن کردند.

2 هزار اثر به جشنواره شعر مقاومت کرمان رسید شهردار کرمان در آیین گشایش جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان به خبرنگاران گفت: این جشنواره برای اولین دوره طی سه روز در شهر کرمان برگزار می شود.

سعید شعرباف تبریزی با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان در تیرماه 1401 منتشر شده و از طریق انجمن های ادبی داخل و خارج کشور به دست مخاطبان و شعرا رسید، اظهار داشت: در کمتر از 8 ماه 2 هزار اثر به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی به دست ما رسید.

وی یادآور شد: تعدادی شعر نیز به دیگر زبان ها به جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان ارسال شد اما به علت آنکه آثار باید به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی باشد، این اشعار در جشنواره شرکت داده نشدند.

شهردار کرمان از شرکت 600 شاعر از داخل و خارج کشور در جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان خبر داد و افزود: آثار شاعران مقاومت در همه استان های کشور توزیع شده و شاعر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه شاعران «مقاومت» در کرمان + جزییات

برنامه شاعران «مقاومت» در کرمان + جزییات