مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-04اجتماعي

ادامه کش و قوس ها درباره پترومیانکاله/اصرار مجری؛انکار محیط زیست


در حالی مجریان پروژه پتروشیمی مازندران از داشتن مجوز برای طرح خود سخن می گویند که سازمان محیط زیست همچنان اصرار دارد مجوزی برای این پروژه صادر نکرده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: درحالی که اداره کل محیط زیست استان مازندران بر این عقیده است مجوز زیست محیطی برای پروژه پتروشیمی میانکاله صادر نشده است؛ اما مجریان پروژه مدعی هستند که مجوز به نام مازندران صادر شده است.

عطاالله کاویان مدیرکل محیط زیست مازندران درباره برخی فعالیت ها در محوطه پتروشیمی میانکاله با وجود ممنوعیت های اعلامی پیشین اظهار کرد: در رابطه پروژه میانکاله نظر محیط زیست کاملاً مشخص است؛ نه مجوزی صادر کردیم و نه مجوزی صادر می کنیم.

وی افزود: در یک سال گذشته هرگونه صدور مجوز صنایع بزرگ در استان ها بر عهده سازمان محیط زیست است و در پروژه میانکاله نیز، سازمان حفاظت محیط زیست مجوزی به سرمایه گذار نداده است و سازمان مجوزی هم برای فعالیت به لحاظ زیست محیطی صادر نکرده است.

محیط زیست: هیچ مجوزی صادر نشده است همچنین مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هیچ مجوز زیست محیطی در هیچ زمانی برای پتروشیمی میانکاله صادر نشده است.

سعید کریمی به تشریح آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی میانکاله پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای سال 1400 گزارش ارزیابی های زیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه کش و قوس ها درباره پترومیانکاله/اصرار مجری؛انکار محیط زیست

ادامه کش و قوس ها درباره پترومیانکاله/اصرار مجری؛انکار محیط زیست