مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-27سياسي

280 پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در خراسان جنوبی برپا می شود


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از برپایی 280 پایگاه ثابت و سیار جمع آوری نذورات قربانی مردم و فعال بودن 61 قربانگاه همزمان با عید سعید قربان در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک عید سعید قربان و دهه ولایت، ضمن دعوت از مردم نیکوکار استان برای عمل به سنت حسنه قربانی و کمک به نیازمندان اظهارداشت: 102 پایگاه توسط امداد و 180 پایگاه توسط مراکز نیکوکاری در محل برگزاری نماز عیدسعید قربان، میادین و معابر اصلی استان برپا خواهد بود.

وی افزود: مردم نیکوکار، خیران و تمام افرادی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند، می توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در خراسان جنوبی در اختیار خانواده های نیازمند قرار دهند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با تشریح جزییات طرح نذر قربانی اظهار کرد: این طرح در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده های نیازمند در عید قربان اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

280 پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در خراسان جنوبی برپا می شود

280 پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در خراسان جنوبی برپا می شود