مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-10فرهنگي

نام نویسی هنرمندان برای تسهیلات طرح شمیم


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: هنرمندانی که از مهر 1400 تاکنون ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده اند برای استفاده از تسهیلات شمیم نام نویسی کنند.

- ایسنا/فارس معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: هنرمندانی که از مهر 1400 تاکنون ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده اند برای استفاده از تسهیلات "شمیم" نام نویسی کنند.

سید رسول موسوی نژادیان بیان کرد: در قالب این طرح هنرمندانی که از مهر 1400 به بعد ازدواج کرده و عضو صندوق حمایت از هنرمندان هستند می توانند با ارایه مستندات به نماینده صندوق حمایت از هنرمندان از وام 30 میلیونی طرح شمیم (فرزندآوری) و پنج میلیون هدیه بلاعوض این صندوق بهره ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد فارس، او اضافه کرد: همچنین هنرمندانی که از این تاریخ صاحب فرزند شده اند نیز می توانند از وام 30 میلیون تومانی و هدیه پنج میلیونی صندوق استفاده کنند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از آغاز طرح یادمان برای حمایت از جامعه هنری خبر داد و بیان کرد: صندوق اعتباری هنر با هدف حمایت از خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه سراسر کشور با همکاری بانک رسالت در قالب رویکرد نوین اقدام به اعطای تسهیلات قرض الحسنه ضروری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی هنرمندان برای تسهیلات طرح شمیم

نام نویسی هنرمندان برای تسهیلات طرح شمیم